Stil et spørgsmål
Søgetips

Du kan bruge et enkelt ord, eller en gruppe af ord inden for emnet, til at udføre søgningen. Alternativt kan du stille et spørgsmål. De mest oftest "stillede spørgsmål vil automatisk give dig de mest aktuelle svar inden for det emne du søger information omkring.

Prøv venligst at anvende forklarende udtryk og stil dine spørgsmål så tydeligt som muligt når du udfører søgningen. F.eks. "Hvad er TicketFast?" eller "Hvad er jeres åbningstider?"

Hvis du mener, at svaret du har fundet ikke er tilfredsstillende kan du udfylde vores kontaktformular. Vores Servicecenter vil vende tilbage med et svar hurtigst muligt.

VELKOMMEN!

Information om aktuelle arrangementer

Hjem

Nedenfor findes de mest stillede spørgsmål og svar vedrørende IIHF Ishockey VM 2018.

Skriv dig op til IIHFs nyhedsbrev og få alle relevante nyheder om IIHF Ishockey VM 2018 HER.
 

Jeg købte billetter i maj, hvornår modtager jeg mine billetter?

  • Dine billetter vil blive mailet til dig, samt gjort tilgængelige for download på My Account efter 8. september 2017.

  • Din kvittering, som du modtog, da du købte billetterne, er dit købsbevis.

Hvad er en dagsbillet?

  • En dagsbillet er en billet til alle den givne dags kampe. Det vil sige, at du minimum får to og maksimum tre billetter med en dagsbillet.

Sparer jeg noget ved køb af dagsbilletter?

  • Du sparer op til 15% på dagsbilletter (i forhold til enkeltkampsbilletter).

Hvorfor skal jeg købe dagsbilletter?

  • Dagsbilletter er, som ved tidligere verdensmesterskaber, det produkt, der udbydes. Enkeltkampsbilletter vil blive udbudt i 2018 (måned og dato endnu ikke fastsat) til endnu ikke udsolgte kampe.

Der er ikke flere kørestolspladser, hvad kan jeg gøre?

  • Du kan ved henvendelse blive sat på en venteliste i tilfælde, af, at det er muligt for arrangøren at åbne flere kørestolspladser senere.

Hvorfor er der ikke ståpladser/ståtribune, som ved tidligere mesterskaber?

  • Ståpladser er desværre ikke en mulighed ved dette VMs set-up.

Kan jeg få mit billetkøb refunderet?

  • Refundering af billetkøb sker kun ved aflysning af kampe.

Jeg har tidligere købt ”Følg Dit Hold DEN”/Gruppespilspakke/arena pakke, men vil gerne have det refunderet og i stedet købe dagsbilletter.

  • Billetsalgets faser og produkter har været kommunikeret siden 6. maj 2017 på 2018.iihfworlds.com, hvor vi har oplyst, at vi ikke tilbyder refundering eller ændring af de produkter, der er solgt.

Kommer der flere ”Følg Dit Hold DEN” pakker i salg?

  • Nej. Men, du kan stadig købe dagsbilletter til Danmarks kampe.

Hvorfor kommer der ikke flere ”Følg Dit Hold DEN” pakker i salg?

  • ”Følg Dit Hold” pakkerne er et eksklusivt produkt og udbydes derfor kun i et begrænset antal.

Jeg vil gerne købe PL4/PL1 billetter, hvordan gør jeg det?

  • PL1 billetter udbydes kun som en del af VMs Legends Hospitality program og sælges ikke via Ticketmasters platform. Information om og køb af Legends Hospitality foregår ved henvendelse til nst@2018.iihfworlds.com.

  • PL4 er pt ikke i salg grundet operationelle hensyn. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke sige, hvornår PL4 kommer i salg.

Hvorfor kan jeg ikke vælge mine egne sæder og sektion, men kun billetkategori, når jeg prøver at købe billetter online?

  • Vi vil gerne sikre at vi kan udbyde så mange dagsbilletter så muligt, så alle der ønsker billetter får det, og at du får det samme sæde til alle dagens kampe. Derfor er det ikke muligt at vælge sæde, men systemet vil altid tage bedste ledige sæder. Hvis systemet ikke kan finde det antal sæder du ønsker i den givne kategori, så er det fordi antallet ikke findes i sammenhængende sæder, eller der ikke er nok sæder tilbage.

Er der dedikerede fansektioner for de enkelte nationers fans?

  • Ja. Ønsker du at købe dagsbilletter til fansektionerne skal du kontakte Ticketmasters kundeservice med din ordre.

  • Følg dit hold pakker er som udgangspunkt kun tilgængelige i fansektionerne.

Hvorfor kan jeg ikke købe dagsbilletter til slutspillet (kvartfinaler, semifinaler, bronzekamp og finale)?

  • Dagsbilletter til slutspillet sættes i salg 3. november. Kan du ikke vente, så kan du allerede nu købe slutspilspakke til de afgørende kampe i København.

Hvilke produkter kan jeg købe?

  • Dagsbilletter til gruppespillet:

    • Billetpakke som indeholder en billet til hver af de kampe, der spilles på den givne kampdag i gruppespillet.

  • ”Følg dit hold” pakker til 15 af de 16 hold (”Følg dit hold DEN” er udsolgt):

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af den givne nations syv gruppespilskampe.

  • Gruppespils-pakke (København):

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af de 28 gruppespilskampe som spilles i Royal Arena, København.

  • Gruppespils-pakke (Herning):

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af de 28 gruppespilskampe som spilles i Jyske Bank Boxen, Herning.

  • Slutspilspakke:

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af de to kvartfinaler, to semifinaler, bronzekampen og finalekampen, som spilles i Royal Arena, København.

  • Arena-pas (København):

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af de 34 kampe, som spilles i Royal Arena, København.

  • Arena-pas (Herning):

    • Billetpakke som indeholder én billet til hver af de 30 kampe, som spilles i Jyske Bank Boxen, Herning.

”Følg Dit Hold” pakkerne er kun tilgængelige i kategori PL3, PL5, PL6 og PL7, og kun i begrænset antal.

Dagsbilletter til slutspillet sættes i salg 3. november 2017.

Enkeltkampsbilletter sættes i salg i 2018 (måned og dato endnu ikke fastsat) og kun til endnu ikke udsolgte kampe på lanceringstidspunktet.

 

Jeg har et IIHF VM 2018 gavekort, er jeg garanteret en VM billet?

  • Nej, et gavekort er det samme som penge i hånden. Det kan bruges til at købe VM-billetter, men det betyder ikke, at du har fortrinsret, eller er garanteret en billet.

Hvad er maks. antal billetter jeg kan købe?

  • Du kan maks. købe 50 billetter. Det vil for eksempel sige maks. 25 dagsbilletter á to kampe per dag. Ønsker du at købe mere end 50 billetter, skal du kontakte Ticketmasters Servicecenter på 70 15 65 65.

  • Der er et maks. antal på billetkøb for bl.a. at sikre imod kreditkortsvindel.

Jeg sidder i kørestol – hvad er mine muligheder?

  • Kørestolspladser er prissat efter billetkategori PL5 i begge arenaer.

  • Kørestolspladser giver adgang for en kørestolsbruger + en gratis ledsager.

  • Kørestolspladser købes igennem Ticketmasters Servicecenter på 70 15 65 65.

Er priser inkl. billetgebyr?

  • De listede priser er ekskl. Ticketmasters billetgebyr.

  • Billetgebyr er 25 kr. per billet, uafhængigt af produkt og kategori, dvs. gebyr på for eksempel en dagsbillet til en dag med to kampe er 2 x 25 kr. = 50 kr.

Skal børn betale fuld pris?

  • Børn til og med 3 år på kamptidspunktet er gratis, så længe de sidder på skødet af en voksen.

  • Børn til og med 13 år på kamptidspunktet får 25% rabat på billetter.

  • Bemærk, at der er et begrænset antal børnebilletter til Danmarks og Sveriges kampe samt slutspillet.

  • Børn skal kunne bevise, at de opfylder alderskravene på kampdagen.

Højdeskræk – hvad skal jeg være opmærksom på?

  • Påtænker du at købe billett på øvre niveau, skal du være opmærksom på, at højden er mellem 13-18 meter. Billetter kan ændres (mod betaling) til en anden placering og prisklasse, dog kun i tilfælde af, at der er ledige pladser.

Hvordan kontakter jeg Ticketmasters Servicecenter?

  • Ticketmasters Servicecenter kan kontaktes på 70 15 65 65 mandag til fredag kl. 10 – 17.

 

Var dette nyttigt?
Tak! Vi sætter pris på din feedback.
Hvis du ikke kunne finde et godt svar kan du kontakte os
Var dette nyttigt?
Tak! Vi sætter pris på din feedback.
Hvis du ikke kunne finde et godt svar kan du kontakte os

Handicapparkering – Royal Arena

Ved anvendelse af handicapparkering i Royal Arena , skal man kunne fremvise kørestolsbillet til arrangement samt handicapparkeringskort ved indganen til handicapparkeringen.

Er du ikke kørestolsbruger, men har på grund af andet handicap brug for handicapparkingen , bedes du kontakte Royal Arena på mail: dm@royalarena.dk

 

 

Var dette nyttigt?
Tak! Vi sætter pris på din feedback.
Hvis du ikke kunne finde et godt svar kan du kontakte os
Powered by inbenta